sobota, 3 maja 2014

Wita was Kudłaczek

Bardzo często myślałam o założeniu bloga ale zabierałam się do niego jak sójka za morze...
sama nie byłam pewna o czym mam pisać i czym  ja taka zwyczajna kobieta  mogę się z wami podzielić . I stało się zostałam mamą kudłaczka. Pewnie zastanawiacie się czemu tak nazywam swoje dziecko otóż ma niesamowite włosy  na główce. Było to wielkie zdziwienie dla mojej rodziny bo wiele razy mama z babcia powtarzały mi ,   jak nie masz zgagi urodzisz łyse dziecko i o to Amelka na przekór wszystkim zabobonom przywitała świat z wielkim kruczoczarnym irokezem teraz nasza pociecha ma 5 miesięcy i włoski do ramion . Nie chcę by ktoś z was odebrał nas w zły  sposób , że wychwalamy  swoje dziecko bo w zupełności nie o to nam chodzi . Uważamy że każde dziecko jest urocze , a my tylko chcemy podzielić się z wami naszymi doświadczeniami i naszym kudłaczkiem oraz jak można bawić się dziecięcą modą .


1 komentarz:

Matka Polka pisze...

Śliczna, piękne włoski, nasza Ala ma ich jeszcze niewiele:(